TITLE

I Want To Hold Your Hand

SINGER

The Beatles

LYRICS IN ENGLISH

LYRICS IN KOREAN

O yeah, I tell you something.

I think you'll understand.

When I say that something.

I want to hold your hand.

I want to hold your hand.

I want to hold your hand.

 

O please, say to me

You'll let me be your man.

And please, say to me

You'll let me hold your hand.

You'll let me hold your hand.

I want to hold your hand.

 

And when I touch you

I feel happy inside.

It's such a feeling that my love

I can't hide, I can't hide, I can't hide.

 

Yeah, you got that something.

I think you understand.

When I say that something.

I want to hold your hand.

I want to hold your hand.

I want to hold your hand.

 

Yeah, you got that something.

I think you'll understand.

When I delight something

 

I want to hold your hand.

I want to hold your hand.

I want to hold your hand.

I want to hold your hand.

당신한테 할 말이 있어요

내가 뭔가 말할 땐

당신 손을 잡길 원한다는 것을

당신 손을 잡고 싶다는걸

당신의 손을 잡고싶다는 것을

당신도 이해할 거에요

 

제발 내게 말해주세요

내가 당신의 애인이 되도록 해주겠다고

제발 내게 말 좀 해주세요

당신 손을 잡게 해 주겠다고

당신 손을 잡게 해주세요

당신 손을 잡고 싶어요

 

당신에게 손길이 닿으면

너무 기분이 좋아요

숨길 수가 없어요

그런 느낌이에요

 

당신에겐 뭔가 훌륭한 게 있어요

당신도 알 거에요

내가 그 무언가를 말할때

당신 손을 잡고 싶어요

당신 손을 잡고 싶다구요

당신의 손을

 

당신에겐 뭔가 훌륭한 게 있어요

당신도 알 거에요

내가 즐기는 그 무언가를...

 

당신 손을 잡고 싶어요

당신 손을 잡고 싶다구요

당신 손을 잡고 싶어요

당신 손을 잡고 싶다구요

 

 

설정

트랙백

댓글